Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7

  • Wesołych Świąt

    Wesołych Świąt

    Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych składamy najserdeczniejsze życzenia

    dużo zdrowia, radości, smacznego jajka, mokrego dyngusa,

    odpoczynku w rodzinnym gronie

    i dużo wiosennego optymizmu.

    Życzą

    Dyrekcja, grono pedagogiczne i pracownicy

    Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7

     

    Wiosenna przerwa świąteczna

    17-22 kwietnia 2014 r.

  • "Pomagajmy sobie wzajemnie"

    09.04.2014

    9 kwietnia reprezentacja naszej szkoły brała udział w eliminacjach rejonowych policyjnego konkursu sportowo - edukacyjnego "Pomagajmy sobie wzajemnie". W czasie eliminacji przeprowadzony został test wiedzy oraz konkurencje sprawnościowe.

    Celem turnieju organizowanego przez Policję jest poszerzenie wiedzy uczniów z zakresu obowiązującego w naszym kraju prawa , nauka radzenia sobie w trudnych i nieprzewidzianych sytuacjach oraz rozwijanie sprawności fizycznej uczniów.

    A. Musz

  • Kiermasz Wielkanocny

    Kiermasz Wielkanocny

    Zapraszamy 14 kwietnia 2014r. (poniedziałek) w godz. 16.00 - 18.30

    na KIERMASZ WIELKANOCNY

    Oferujemy

    • ciastka, ciasteczka …
    • ozdoby wielkanocne …
    • pisanki …
    • witrażyki …
    • koszyczki …
    • zielony owies ...

     

    Dochód z kiermaszu przeznaczony będzie na sfinansowanie atrakcji

    dla uczniów SP19 i dzieci z P64 z okazji Dnia Dziecka.

    ORGANIZATORZY KIERMASZU: Dyrekcja, Nauczyciele, Rodzice, Uczniowie

  • Warsztaty dla przedszkolaków

    Warsztaty dla przedszkolaków
    07.04.2014

    Warsztaty kulinarne dla przedszkolaków
    Przedstawiamy wprowadzone od miesiąca zajęcia dla naszych dzieci, podczas których próbują świat wszystkimi zmysłami.
    Ubrane w fartuchy rozpoznają nowe smaki, przyprawy, ale  tez jednostki w kuchni czy akcesoria kuchenne.
    Uczestniczą aktywnie w tworzeniu od podstaw dań. Poznają poszczególne składniki, odmierzają,obierają, zgniatają, mieszają, ozdabiają......i najważniejsze naprawdę szczęśliwe i dumne prezentują swoje dzieła.
    Tematem marcowych spotkań były bananowe mufinki z czekoladą.
    Dania wybrane są pod kątem dzieci i ich możliwości, szybkości wykonania, ale zależy nam też, aby każdy rodzic mógł z małym "masterchefem" powtórzyć bez problemu taką przygodę w domu.Zachęcamy, to wspaniałe połączenie uczenia cierpliwości, dobrej zabawy i bycia dumnym z efektów.
    Przepis na mufinki znajda Państwo poniżej : http://mamochotena.blogspot.com/2014/03/mufinki-z-bananami-i-czekolada.html

    K.Skupińska

    Warsztaty dla przedszkolaków - Obrazek 1Warsztaty dla przedszkolaków - Obrazek 2Warsztaty dla przedszkolaków - Obrazek 3Pięknie dziękujemy pani Kasi Skupińskiej za rewelacyjny pomysł i jego realizację. Dyrektor ZSP7 Izabela Wojtycka

  • 74. Rocznica Zbrodni Katyńskiej

    74. Rocznica Zbrodni Katyńskiej
    01.04.2014

    Od 2011 roku uczniowie, nauczyciele Szkoły Podstawowej nr 19 we Wrocławiu otoczyli opieką miejsce pamięci narodowej we Wrocławiu: Pomnik Ofiar Katynia. W 2012 roku otrzymaliśmy oficjalnie  akt objęcia opieką wspomnianego miejsca pamięci narodowej. Zapraszamy do udziału w uroczystościach, które będą miały miejsce w dniu 13 kwietnia 2014r.

    godz. 10.00 Msza Św. w Bazylice Mniejszej p.w. Św.Elżbiety,

    godz. 11.30 Uroczystości pod Pomnikiem Ofiar Katynia w parku im. Juliusza Słowackiego.

    Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 we Wrocławiu Izabela Wojtycka

  • Rekrutacja do przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej

    Rekrutacja do przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej
    01.04.2014

    Informujemy o kryteriach, zasadach rekrutacyjnych do przedszkola i oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej na rok szkolny 2014/2015. Informacje te stanowią fragment zapisów Statutu ZSP7 po zmianach z dnia 26.03.2014r.

    ZASADY REKRUTACJI DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH

    W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH

    § 52

    1. Rekrutacja do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych odbywa się w dwóch etapach.
    2. Etap I rekrutacji odbywa się z wykorzystaniem systemu elektronicznego.
    3. Rekrutację do oddziałów przedszkolnych przeprowadza powołana przez dyrektora komisja rekrutacyjna.
    4. Kwalifikowanie do oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej odbywa się do jednej z trzech placówek zgodnie z listą preferencji , na podstawie uzyskanej liczby punktów rekrutacyjnych. Liczba punktów rekrutacyjnych uzyskana w danej placówce jest sumą wartości punktowych kryteriów zaznaczonych we wniosku:
      • punkty za spełnianie kryteriów zostaną naliczone, gdy:
    • zaznaczono w elektronicznym wniosku kryteria, które dziecko spełnia
    • dostarczono do placówki I–go wyboru wydrukowany i podpisany przez rodzica/prawnego opiekuna wniosek wraz z odpowiednimi dokumentami
    • sprawdzono i zatwierdzono treść wniosku w placówce I-go wyboru
      • w przypadku uzyskania przez kliku kandydatów równorzędnej sumy punktów rekrutacyjnych do danej placówki komisja rekrutacyjna wybierze kandydata, którego miejsce zamieszkania jest najbliżej tej placówki

    W przypadku braku wymaganych dokumentów potwierdzający spełnianie danych kryteriów komisja rekrutacyjna, rozpatrująca wnioski nie uwzględnia kryterium, które nie zostało potwierdzone

     

    • Warunkiem koniecznym umieszczenia dziecka na liście ostatecznie przyjętych do placówki jest złożenie przez rodzica/opiekuna prawnego, w wyznaczonym terminie oświadczenia woli korzystania z usług oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej. Niezłożenie przez rodzica/prawnego opiekuna w wyznaczonym terminie oświadczenia woli korzystania z usług oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej jest równoznaczne z rezygnacją z miejsca
      przedszkolnym w szkole podstawowej
    1. W przypadku kiedy dziecko nie zostanie przyjęte do oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej, zgodnie z zapisem art. 20zc ust. 6 - 9 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, rodzic/prawny opiekun może wystąpić, w terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych, z wnioskiem do komisji rekrutacyjnej

    o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. Procedura odwoławcza określona jest w w/w ustawie.

    1. Rekrutacja do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2014/2015 odbywa się na podstawie następujących kryteriów.

     

    L.p.

    Kryteria ustawowe

    Wartość
    punktowa

    Sposób potwierdzenia danego kryterium

    Dziecko zamieszkujące na terenie gminy

     

    1.

    Wielodzietność rodziny kandydata2

    200

    Oświadczenie rodzica/ opiekuna prawnego

    2.

    Niepełnosprawność kandydata4

    200

    Orzeczenie o niepełnosprawności

    3.

    Niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata4

    200

    Orzeczenie o niepełnosprawności

    4.

    Niepełnosprawność obojga rodziców kandydata4

    200

    Orzeczenie o niepełnosprawności

    5.

    Niepełnosprawność rodzeństwa kandydata4

    200

    Orzeczenie o niepełnosprawności

    6.

    Samotne wychowywanie kandydata w rodzinie3

    200

    Prawomocny wyrok sądu, akt zgonu, oświadczenie

    7.

    Objęcie kandydata pieczą zastępczą5

    200

    Dokumenty poświadczające objęcie dziecka pieczą zastępczą zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej

    Kryteria dodatkowe

     

    1.

    Dziecko, którego rodzice/prawni opiekunowie pracują, studiują w trybie dziennym, prowadzą gospodarstwo rolne lub pozarolniczą działalność gospodarczą. Kryterium stosuje się również do pracującego/studiującego rodzica/prawnego opiekuna samotnie wychowującego dziecko

    50

     

     

     

    Oświadczenie rodzica/ opiekuna prawnego

    2.

    Dziecko, którego rodzice/prawni opiekunowie lub rodzic/prawny opiekun złożyli/złożył roczne zeznanie podatkowe PIT za 2013 r. w urzędzie skarbowym we Wrocławiu
    w tym za pośrednictwem płatnika (nie dotyczy osób rozliczających się w Pierwszym Urzędzie Skarbowym we Wrocławiu)

    30

     

     

    Oświadczenie rodzica/ opiekuna prawnego

    3.

    Dziecko posiadające rodzeństwo korzystające z usług danego przedszkola lub szkoły podstawowej (nie dotyczy dzieci, których rodzeństwo kończy edukację w przedszkolu lub szkole podstawowej w czerwcu 2014r.)
    *Jeżeli dziecko zostało przyjęte do klasy I na rok szkolny 2014/2015 to rodzic zaznacza to kryterium rekrutując drugie dziecko do oddziału przedszkolnego
    w szkole podstawowej

    10

     

    Dane z systemu rekrutacyjnego/ oświadczenie rodzica / opiekuna prawnego

    4.

    Lokalizacja przedszkola lub oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej najbliżej miejsca zamieszkania dziecka

    5

     

    Dane z systemu rekrutacyjnego

    5.

    Lokalizacja przedszkola lub oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej najbliżej miejsca pracy rodzica/prawnego opiekuna dziecka

    5

     

    Dane z systemu rekrutacyjnego

    6.

    Zgłoszenie jednocześnie do tej samej placówki dwoje lub więcej dzieci

    1

    Dane z systemu rekrutacyjnego

     

    W przypadku kiedy miejsce zamieszkania i miejsce pracy wskazuje tą samą placówkę punkty kryterium 4 i 5 nie sumują się.

     

     

    Na potrzeby rekrutacji przyjmuje się definicje:

     

    1. Zamieszkanie1:

    a) zameldowanie stałe

    b) zameldowanie czasowe na dzień 01.09.2014 r.

    c) zamieszkanie potwierdzone przez dyrektora przedszkola/szkoły podstawowej

     

    2. Wielodzietność rodziny kandydata2oznacza to rodzinę wychowującą troje i więcej dzieci

    3. Samotne wychowanie kandydata w rodzinie3 – oznacza to wychowanie dziecka przez pannę, kawalera, wdowę, wdowca, osobę pozostającą w separacji orzeczonej prawomocnym wyrokiem sądu, osobę rozwiedzioną, chyba że osoba taka wychowuje wspólnie co najmniej jedno dziecko z jego rodzicem

     

    Dokumenty potwierdzające spełnianie przez kandydata kryteriów:

     

    • oświadczenie (art. 20t ust. 2 pkt 1a i 2 ustawy o systemie oświaty) – w przypadku kryteriów: wielodzietność, praca/studia rodziców/prawnych opiekunów, złożenie rocznego zeznania podatkowego PIT

     

    • prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód
      lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowaniu dziecka oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie z jego rodzicem (art. 20t ust.2 pkt 1c ustawy o systemie oświaty) w przypadku kryterium samotność rodzica3

     

    • orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność4, orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721, z póź. zm) (art. 20t ust. 2 pkt 1b ustawy o systemie oświaty)

     

    • dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą5 zgodnie
      z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej(Dz. U. z 2013 r. poz. 135, z 2012 r. poz. 1519 oraz z 2013 r. poz. 154 i 866) (art. 20t ust. 2 pkt 1d ustawy o systemie oświaty)

     

    Oświadczenia potwierdzające spełnianie kryteriów składa się pod rygorem

    odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści:

    „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia” (art. 20t ust. 6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty)

     

    1. Harmonogram rekrutacji do oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej na rok szkolny 2014/2015

    rekrutacja elektroniczna

    Terminy

    Zadania

    do 30.05.2014 r.

    Złożyć wniosek w kancelarii Wydziału Przedszkoli, Szkół Podstawowych i Specjalnych (ul. G. Zapolskiej 4 pok. 439) - dotyczy wyłącznie kandydatów do oddziałów integracyjnych

    16-29.04.2014 r.

    (29.04.2014 r. do godz.14.00)

    Wygenerować elektronicznie wniosek, wybrać maksymalnie

    3 przedszkola/oddziały przedszkolne w szkole podstawowej, wydrukować wniosek

    16-29.04.2014 r.

    w godz. 8.00-16.00 Przedszkola

    w godz. 8.00-15.00 Szkoły Podstawowe

    Złożyć w przedszkolu/ szkole podstawowej I-go wyboru wydrukowany wniosek

    14.05.2014 r.

    Sprawdzić wyniki kwalifikacji w przedszkolu/ szkole podstawowej I-go wyboru lub na stronie rekrutacji
    (Lista dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych)

    14–16.05.2014 r.

    w godz. 8.00–16.00 Przedszkola

    w godz. 8.00–15.00 Szkoły Podstawowe

    Złożyć w przedszkolu/ szkole podstawowej oświadczenie woli korzystania z usług przedszkola/ oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej 

    21.05.2014 r.

    Sprawdzić ostateczne wyniki rekrutacji elektronicznej          w placówce, do której dziecko zostało przyjęte
    (Lista dzieci przyjętych i nieprzyjętych)

    W rekrutacji uzupełniającej, która odbędzie się bez wykorzystania narzędzi elektronicznych, na podstawie kryteriów z rekrutacji elektronicznej mogą brać udział dzieci, które:

    • nie dostały się do wybranych przedszkoli/oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej
      w rekrutacji elektronicznej;
    • nie brały udziału w rekrutacji elektronicznej;

     

    Terminy

    Zadania

    21-23.05.2014 r.

    w godz. 8.00–16.00 Przedszkola

    w godz. 8.00-15.00 Szkoły Podstawowe

    Złożyć wniosek do przedszkola/szkoły podstawowej, które
    po rekrutacji elektronicznej dysponuje wolnymi miejscami

     

    02.06.2014 r.

    Sprawdzić wyniki kwalifikacji (Lista dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych)

    02-04.06.2014 r.

    w godz. 8.00–16.00 Przedszkola

    w godz. 8.00-15.00 Szkoły Podstawowe

    Złożyć w przedszkolu/ szkole podstawowej oświadczenie woli korzystania z usług przedszkola/szkoły podstawowej

    06.06.2014 r.

    Sprawdzić ostateczne wyniki rekrutacji w placówce,

    do której dziecko zostało przyjęte (Lista dzieci przyjętych
    i nieprzyjętych)

    Od 06.06.2014 r. rekrutacja uzupełniająca odbywa się do placówek, które dysponują wolnymi miejscami bez narzędzi elektronicznych na podstawie kryteriów z rekrutacji uzupełniającej

    29.08.2014 r.

    Lista dzieci przyjętych do przedszkola/szkoły podstawowej
    w podziale na grupy

     

    1. Rekrutacja uzupełniająca odbywa się do placówek , które dysponują wolnymi miejscami bez narzędzi elektronicznych na podstawie kryteriów z rekrutacji elektronicznej.
    2. Ogłoszenie ostatecznej listy dzieci przyjętych na kolejny rok szkolny z podziałem na klasy i grupy odbywa się w sierpniu poprzedzającym dany rok szkolny poprzez wywieszenie listy na tablicy ogłoszeń.

    ZASADY REKRUTACJI DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH

    W PRZEDSZKOLU

    § 81

     

    1. Rekrutacja do oddziałów przedszkolnych w przedszkolu odbywa się w dwóch etapach.
    2. Etap I rekrutacji odbywa się z wykorzystaniem systemu elektronicznego.
    3. Rekrutację do oddziałów przedszkolnych w przedszkolu przeprowadza powołana przez dyrektora komisja rekrutacyjna.
    4. Kwalifikowanie do oddziału przedszkolnego w przedszkolu odbywa się do jednej z trzech placówek zgodnie z listą preferencji ,zaczynając od przedszkola, którego wybór jest najważniejszy ( placówka I-go wyboru)  na podstawie uzyskanej liczby punktów rekrutacyjnych. Liczba punktów rekrutacyjnych uzyskana w danej placówce jest sumą wartości punktowych kryteriów zaznaczonych we wniosku:
      • punkty za spełnianie kryteriów zostaną naliczone, gdy:
    • zaznaczono w elektronicznym wniosku kryteria, które dziecko spełnia
    • dostarczono do placówki I–go wyboru wydrukowany i podpisany przez rodzica/prawnego opiekuna wniosek wraz z odpowiednimi dokumentami
    • sprawdzono i zatwierdzono treść wniosku w placówce I-go wyboru
      • w przypadku uzyskania przez kliku kandydatów równorzędnej sumy punktów rekrutacyjnych do danego przedszkola komisja rekrutacyjna wybierze kandydata, którego miejsce zamieszkania jest najbliżej tego przedszkola

    W przypadku braku wymaganych dokumentów potwierdzający spełnianie danych kryteriów komisja rekrutacyjna, rozpatrująca wnioski nie uwzględnia kryterium, które nie zostało potwierdzone.

     

    • Warunkiem koniecznym umieszczenia dziecka na liście ostatecznie przyjętych do placówki jest złożenie przez rodzica/opiekuna prawnego, w wyznaczonym terminie oświadczenia woli korzystania z usług oddziału przedszkolnego w przedszkolu. Niezłożenie przez rodzica/prawnego opiekuna w wyznaczonym terminie oświadczenia woli korzystania z usług oddziału przedszkolnego w przedszkolu jest równoznaczne z rezygnacją z miejsca
      w przedszkolu.
    1. W przypadku kiedy dziecko nie zostanie przyjęte do przedszkola , zgodnie z zapisem art. 20zc ust. 6 - 9 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, rodzic/prawny opiekun może wystąpić, w terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych, z wnioskiem do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. Procedura odwoławcza określona jest w w/w ustawie.
    2. Rekrutacja do oddziałów przedszkolnych w przedszkolu w roku szkolnym 2014/2015 odbywa się na podstawie następujących kryteriów.

     

    L.p.

    Kryteria ustawowe

    Wartość
    punktowa

    Sposób potwierdzenia danego kryterium

    Dziecko zamieszkujące na terenie gminy

     

    1.

    Wielodzietność rodziny kandydata2

    200

    Oświadczenie rodzica/ opiekuna prawnego

    2.

    Niepełnosprawność kandydata4

    200

    Orzeczenie o niepełnosprawności

    3.

    Niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata4

    200

    Orzeczenie o niepełnosprawności

    4.

    Niepełnosprawność obojga rodziców kandydata4

    200

    Orzeczenie o niepełnosprawności

    5.

    Niepełnosprawność rodzeństwa kandydata4

    200

    Orzeczenie o niepełnosprawności

    6.

    Samotne wychowywanie kandydata w rodzinie3

    200

    Prawomocny wyrok sądu, akt zgonu, oświadczenie

    7.

    Objęcie kandydata pieczą zastępczą5

    200

    Dokumenty poświadczające objęcie dziecka pieczą zastępczą zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej

    Kryteria dodatkowe

     

    1.

    Dziecko, którego rodzice/prawni opiekunowie pracują, studiują w trybie dziennym, prowadzą gospodarstwo rolne lub pozarolniczą działalność gospodarczą. Kryterium stosuje się również do pracującego/studiującego rodzica/prawnego opiekuna samotnie wychowującego dziecko

    50

     

     

     

    Oświadczenie rodzica/ opiekuna prawnego

    2.

    Dziecko, którego rodzice/prawni opiekunowie lub rodzic/prawny opiekun złożyli/złożył roczne zeznanie podatkowe PIT za 2013 r. w urzędzie skarbowym we Wrocławiu
    w tym za pośrednictwem płatnika (nie dotyczy osób rozliczających się w Pierwszym Urzędzie Skarbowym we Wrocławiu)

    30

     

     

    Oświadczenie rodzica/ opiekuna prawnego

    3.

    Dziecko posiadające rodzeństwo korzystające z usług danego przedszkola lub szkoły podstawowej (nie dotyczy dzieci, których rodzeństwo kończy edukację w przedszkolu lub szkole podstawowej w czerwcu 2014r.)
    *Jeżeli dziecko zostało przyjęte do klasy I na rok szkolny 2014/2015 to rodzic zaznacza to kryterium rekrutując drugie dziecko do oddziału przedszkolnego
    w szkole podstawowej

    10

     

    Dane z systemu rekrutacyjnego/ oświadczenie rodzica / opiekuna prawnego

    4.

    Lokalizacja przedszkola lub oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej najbliżej miejsca zamieszkania dziecka

    5

     

    Dane z systemu rekrutacyjnego

    5.

    Lokalizacja przedszkola lub oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej najbliżej miejsca pracy rodzica/prawnego opiekuna dziecka

    5

     

    Dane z systemu rekrutacyjnego

    6.

    Zgłoszenie jednocześnie do tej samej placówki dwoje lub więcej dzieci

    1

    Dane z systemu rekrutacyjnego

     

    W przypadku kiedy miejsce zamieszkania i miejsce pracy wskazuje tą samą placówkę punkty kryterium 4 i 5 nie sumują się.

     

     

    Na potrzeby rekrutacji przyjmuje się definicje:

     

    1. Zamieszkanie1:

    a) zameldowanie stałe

    b) zameldowanie czasowe na dzień 01.09.2014 r.

    c) zamieszkanie potwierdzone przez dyrektora przedszkola/szkoły podstawowej

     

    2. Wielodzietność rodziny kandydata2oznacza to rodzinę wychowującą troje i więcej dzieci

    3. Samotne wychowanie kandydata w rodzinie3 – oznacza to wychowanie dziecka przez pannę, kawalera, wdowę, wdowca, osobę pozostającą w separacji orzeczonej prawomocnym wyrokiem sądu, osobę rozwiedzioną, chyba że osoba taka wychowuje wspólnie co najmniej jedno dziecko z jego rodzicem

     

    Dokumenty potwierdzające spełnianie przez kandydata kryteriów:

     

    • oświadczenie (art. 20t ust. 2 pkt 1a i 2 ustawy o systemie oświaty) – w przypadku kryteriów: wielodzietność, praca/studia rodziców/prawnych opiekunów, złożenie rocznego zeznania podatkowego PIT

     

    • prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód
      lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowaniu dziecka oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie z jego rodzicem (art. 20t ust.2 pkt 1c ustawy o systemie oświaty) w przypadku kryterium samotność rodzica3

     

    • orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność4, orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721, z póź. zm) (art. 20t ust. 2 pkt 1b ustawy o systemie oświaty)

     

    • dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą5 zgodnie
      z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej(Dz. U. z 2013 r. poz. 135, z 2012 r. poz. 1519 oraz z 2013 r. poz. 154 i 866) (art. 20t ust. 2 pkt 1d ustawy o systemie oświaty)

     

    Oświadczenia potwierdzające spełnianie kryteriów składa się pod rygorem

    odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści:

    „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia” (art. 20t ust. 6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty)

     

    1. Harmonogram rekrutacji do oddziałów przedszkolnych w przedszkolu na rok szkolny 2014/2015

    rekrutacja elektroniczna

    Terminy

    Zadania

    do 30.05.2014 r.

    Złożyć wniosek w kancelarii Wydziału Przedszkoli, Szkół Podstawowych i Specjalnych (ul. G. Zapolskiej 4 pok. 439) - dotyczy wyłącznie kandydatów do oddziałów integracyjnych

    16-29.04.2014 r.

    (29.04.2014 r. do godz.14.00)

    Wygenerować elektronicznie wniosek, wybrać maksymalnie

    3 przedszkola/oddziały przedszkolne w szkole podstawowej, wydrukować wniosek

    16-29.04.2014 r.

    w godz. 8.00-16.00 Przedszkola

    w godz. 8.00-15.00 Szkoły Podstawowe

    Złożyć w przedszkolu/ szkole podstawowej I-go wyboru wydrukowany wniosek

    14.05.2014 r.

    Sprawdzić wyniki kwalifikacji w przedszkolu/ szkole podstawowej I-go wyboru lub na stronie rekrutacji
    (Lista dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych)

    14–16.05.2014 r.

    w godz. 8.00–16.00 Przedszkola

    w godz. 8.00–15.00 Szkoły Podstawowe

    Złożyć w przedszkolu/ szkole podstawowej oświadczenie woli korzystania z usług przedszkola/ oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej 

    21.05.2014 r.

    Sprawdzić ostateczne wyniki rekrutacji elektronicznej          w placówce, do której dziecko zostało przyjęte
    (Lista dzieci przyjętych i nieprzyjętych)

    W rekrutacji uzupełniającej, która odbędzie się bez wykorzystania narzędzi elektronicznych, na podstawie kryteriów z rekrutacji elektronicznej mogą brać udział dzieci, które:

    • nie dostały się do wybranych przedszkoli/oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej
      w rekrutacji elektronicznej;
    • nie brały udziału w rekrutacji elektronicznej;

     

    Terminy

    Zadania

    21-23.05.2014 r.

    w godz. 8.00–16.00 Przedszkola

    w godz. 8.00-15.00 Szkoły Podstawowe

    Złożyć wniosek do przedszkola/szkoły podstawowej, które
    po rekrutacji elektronicznej dysponuje wolnymi miejscami

     

    02.06.2014 r.

    Sprawdzić wyniki kwalifikacji (Lista dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych)

    02-04.06.2014 r.

    w godz. 8.00–16.00 Przedszkola

    w godz. 8.00-15.00 Szkoły Podstawowe

    Złożyć w przedszkolu/ szkole podstawowej oświadczenie woli korzystania z usług przedszkola/szkoły podstawowej

    06.06.2014 r.

    Sprawdzić ostateczne wyniki rekrutacji w placówce,

    do której dziecko zostało przyjęte (Lista dzieci przyjętych
    i nieprzyjętych)

    Od 06.06.2014 r. rekrutacja uzupełniająca odbywa się do placówek, które dysponują wolnymi miejscami bez narzędzi elektronicznych na podstawie kryteriów z rekrutacji uzupełniającej

    29.08.2014 r.

    Lista dzieci przyjętych do przedszkola/szkoły podstawowej
    w podziale na grupy

     

    1. Rekrutacja uzupełniająca odbywa się do placówek , które dysponują wolnymi miejscami bez narzędzi elektronicznych na podstawie kryteriów z rekrutacji elektronicznej.
    2. Ogłoszenie ostatecznej listy dzieci przyjętych na kolejny rok szkolny z podziałem na klasy i grupy odbywa się w sierpniu poprzedzającym dany rok szkolny poprzez wywieszenie listy na tablicy ogłoszeń.

     

     

     

  • Potyczki Europejskie

    Potyczki Europejskie
    28.03.2014

    Dziś odbył się Międzyszkolny Konkurs "Potyczki Europejskie". Reprezentacja z naszej szkoły w składzie: Urszula Demków (6a), Martyna Korzeniewska (6a) i Natalia Sokołowska (6b) zajęła I miejsce. Gratulujemy zwycięzcom i nauczycielowi p. Soni Lipińskiej, która przygotowywała uczennice do konkursu.

    Irena Sroczyńska

  • XIV Konkurs Wiedzy o Wrocławiu "Wrocławskie krasnale"

    XIV Konkurs Wiedzy o Wrocławiu "Wrocławskie krasnale"
    18.03.2014

    Dziś odbył się etap dzielnicowy XIV Konkursu Wiedzy o Wrocławiu "Wrocławskie krasnale". Drużyna z naszej szkoły w składzie: Olga Szymanowska (3a), Franciszek Jaremkiewicz (3b), Mateusz Rachuciński (3b) zajęła I miejsce. Gratulujemy zwycięzcom i nauczycielowi p. Grażynie Miśtak, która przygotowywała uczniów do konkursu. Trzymamy za Was kciuki w finale miejskim w maju.

    Irena Sroczyńska

  • Sześciolatek w szkole - jak uczą się dzieci?

    Sześciolatek w szkole - jak uczą się dzieci?

    Polecamy zapoznanie się z prezentacją przygotowaną przez Instytut Badań Edukacyjnych na temat sześciolatka w szkole.

    6latki_wiek_ibe_06.pdf oraz znaczenia wychowania przedszkolnego 6latki_wiek_ibe_01.pdf

    Dyrektor ZSP7 I.Wojtycka


     

  • Po spotkaniu w sprawie żywienia

    Po spotkaniu w sprawie żywienia

    17.03.2014r. odbyło się spotkanie w auli ZSP7 na temat żywienia dzieci, osoby zainteresowane znajdą informacje w zakładce "Żywienie", niedługo zamieścimy tam też prezentację dietetyka i technologa żywienia na temat praktyki żywienia dzieci w naszej placówce.
     

  • Wyniki kontroli

    Wyniki kontroli

    13.03.2014 miała miejsce kontrola bloku żywieniowego ZSP7 prosimy o zapoznanie się z wynikami kontroli, które znajdują się w zakładce "Żywienie", zainteresowani znajdą tam też sprawozdania z przetargów zorganizowanych w ZSP7.
     

  • Ważne-Odroczenie obowiązku szkolnego

    Ważne-Odroczenie obowiązku szkolnego
    07.03.2014

    W związku z licznymi zapytaniami w sprawie obowiązku szkolnego dzieci sześcioletnich urodzonych między 01 stycznia 2008r. a 30 czerwca 2008r. przedstawiam informacje na temat odrocznienia obowiązku szkolnego.

    Odroczenie obowiązku szkolnego dzieci urodzonych w roku 2007 i w I półroczu 2008 r.

    Zgodnie z zapisem ustawy z dnia 30 sierpnia 2013 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz ustawy o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz o zmianie niektórych innych ustaw ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1265)

    art. 2. - W roku szkolnym 2014/2015 spełnianie obowiązku szkolnego rozpoczynają dzieci: urodzone w 2007 r. (siedmiolatki) i urodzone w okresie od dnia 1 stycznia do dnia 30 czerwca 2008 r. (sześciolatki).

              Zgodnie z zapisem ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty    ( Dz. U. z 2004 r. nr 256 poz. 2572 z późn. zm.).

    art. 14 b. ust. 2 - Kontrolowanie spełniania obowiązku szkolnego należy do dyrektora szkoły podstawowej, w obwodzie której dziecko mieszka.

    art. 16 ust. 3 - W przypadkach uzasadnionych ważnymi przyczynami rozpoczęcie spełniania przez dziecko obowiązku szkolnego może być odroczone, nie dłużej niż o jeden rok.

    ust. 4 - Decyzję w sprawie odroczenia obowiązku szkolnego podejmuje dyrektor publicznej szkoły podstawowej, w obwodzie której dziecko mieszka, po zasięgnięciu opinii poradni psychologiczno – pedagogicznej

    1)  Po otrzymaniu opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej w sprawie odroczenia obowiązku szkolnego dziecka, rodzic musi złożyć do dyrektora szkoły podstawowej obwodowej ze względu na miejsce zamieszkania, wniosek o wydanie decyzji odraczającej realizacje obowiązku szkolnego w roku szkolnym 2014/2015 wraz z opinią poradni.

    2)  Decyzja pozwala na wypełnienie przez rodzica oświadczenia woli kontynuacji edukacji przedszkolnej, pod warunkiem że zostanie złożona w czasie wyznaczonego terminu składania  tych oświadczeń.   

    Wówczas dziecko pozostaje w przedszkolu.

    3)  Jeżeli decyzja o odroczeniu nie zostanie złożona w terminie składania oświadczeń woli kontynuacji, dziecko traci miejsce w swoim aktualnym przedszkolu i może wówczas wziąć udział w rekrutacji do przedszkoli lub  oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.

     a) jeżeli trwa jeszcze rekrutacja elektroniczna do przedszkoli/oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, to dziecko bierze w niej udział,

    b) jeżeli rekrutacja elektroniczna już się zakończyła, to bierze udział  w rekrutacji uzupełniającej na wolne miejsca.

    4)   Jeżeli nie zostanie wydana decyzja o odroczeniu obowiązku szkolnego, a dziecko nie brało udziału w rekrutacji elektronicznej, to dziecko ma zapewnione miejsce w klasie I publicznej szkoły podstawowej obwodowej ze względu na miejsce zamieszkania.

    Rekrutacja do szkół podstawowych rusza 11.03.2014r., natomiast do przedszkoli w kwietniu.

    Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 we Wrocławiu Izabela Wojtycka

     

  • Rekrutacja do Szkoły Podstawowej nr 19 we Wrocławiu

    Rekrutacja do Szkoły Podstawowej nr 19 we Wrocławiu
    14.02.2014

    Informujemy o kryteriach, zasadach rekrutacyjnych na rok szkolny 2014/2015. Informacje te stanowią fragment zapisów Statutu ZSP7 po zmianach z dnia 12.02.2014r.

    ZASADY REKRUTACJI DO  KLAS I

     

    § 53

    1. Rekrutacja do klas pierwszych odbywa się w dwóch etapach.
    2. Etap I rekrutacji odbywa się z wykorzystaniem systemu elektronicznego.
    3. Dzieci zamieszkujące w obwodzie szkoły są przyjmowane do niej z urzędu na podstawie wniosku rodziców.
    4. Kandydaci zamieszkali poza obwodem szkoły mogą być przyjęci do klasy pierwszej jeśli szkoła dysponuje wolnymi miejscami po zapewnieniu miejsc dla dzieci zamieszkujących w jej obwodzie.
    5. Rekrutację do klasy pierwszej przeprowadza powołana przez dyrektora komisja rekrutacyjna.
    6. Rekrutacja do klasy pierwszej w roku szkolnym 2014/15 odbywa się na podstawie następujących kryteriów:

    L.p.

    Kryteria

    Wartość punktowa

    Sposób potwierdzenia danego kryterium

    1

    Dziecko zamieszkujące w obwodzie szkoły

    1000

    Dane z systemu rekrutacyjnego/ oświadczenie* rodzica/opiekuna prawnego

    2

    Dziecko zamieszkujące  we Wrocławiu

    200

    Dane z systemu rekrutacyjnego/ oświadczenie* rodzica/opiekuna prawnego

    3

    Dziecko uczęszczające w roku szkolnym 2013/2014 do oddziału przedszkolnego w szkole nieobwodowej i rekrutujące się w tej szkole do klasy I

    400

    Dane z systemu rekrutacyjnego

    4

    Dziecko umieszczone w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka lub placówce opiekuńczo-wychowawczej

    50

    Dokumenty poświadczające objęcie dziecka pieczą zastępczą zgodnie z ustawą z dnia
    9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej

    5

    Dziecko posiadające rodzeństwo
    w wybranej szkole lub przedszkolu
    w przypadku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego (nie dotyczy dzieci, których rodzeństwo kończy w roku szkolnym 2013/2014 edukację w szkole lub przedszkolu)

    dwoje
    lub więcej rodzeństwa

    22

    Dane z systemu rekrutacyjnego/ oświadczenie* rodzica/opiekuna prawnego

    jedno rodzeństwo

    21

    Dane z systemu rekrutacyjnego/ oświadczenie* rodzica/opiekuna prawnego

    6

    Dziecko posiadające rodzeństwo zgłaszane jednocześnie do klasy I  w tej samej szkole

    dwoje
    lub więcej rodzeństwa

    11

    Dane z systemu rekrutacyjnego/ oświadczenie* rodzica/opiekuna prawnego

    jedno rodzeństwo

    10

    Dane z systemu rekrutacyjnego/ oświadczenie* rodzica/opiekuna prawnego

    7

    Dziecko posiadające rodzeństwo poniżej 18 roku życia we wspólnym gospodarstwie domowym

    dwoje
    lub więcej rodzeństwa

    3

    oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego o liczbie dzieci w rodzinie/odpisy aktów urodzenia*

     

    jedno rodzeństwo

    2

    Kryteria wybrane przez szkołę

     

     

    8

    Dziecko, którego jedno z rodziców/opiekunów prawnych jest absolwentem szkoły.

    1

    oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego

    9

    Dzieci z problemami zdrowotnymi , ograniczającymi możliwości wyboru innej szkoły podstawowej.

    1

    oświadczenie

    rodzica/prawnego opiekuna

    10

    Dziecko, którego rodzeństwo jest absolwentem wybranej szkoły.

    1

    oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego

    11

    Dziecko, którego jedno z rodziców/opiekunów prawnych pracuje i jego miejsce pracy znajduje się w obwodzie danej szkoły.

    1

    oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego

    Kryteria różnicujące w przypadku takiej samej liczby punktów:

     

    16

    Miejsce wyboru danej szkoły na liście preferencji

    Dane z systemu rekrutacyjnego

    17

    Odległość miejsca zamieszkania dziecka od szkoły

    Dane z systemu rekrutacyjnego

     

    *przy braku danych w systemie lub wątpliwościach komisji rekrutacyjnej

    1. Na potrzeby rekrutacji przyjmuje się definicję zamieszkania.

    Jest to:

    - zameldowanie stałe

    - lub zameldowanie czasowe obejmujące dzień 01.09.2014 r.

    - lub zamieszkanie potwierdzone przez dyrektora szkoły podstawowej na podstawie przedstawionych dokumentów, w szczególności na podstawie Umowy najmu lokalu mieszkalnego, dowodów opłat za użytkowanie danego lokalu mieszkalnego.

    8. Rodzic kandydata do klasy pierwszej jest zobowiązany do :

    1. wypełnienia w sposób elektroniczny wniosku o przyjęcie do klasy pierwszej
    2. zaznaczenia kryteriów, które dziecko spełnia
    3. wydrukowania wniosku i złożenia go w szkole I wyboru wraz z odpowiednimi dokumentami wymienionymi w pkt. 6
    4. w przypadku dzieci spoza obwodu po zakwalifikowaniu się złożenia deklaracji woli nauki w klasie I w danej szkole; nie złożenie powyższej deklaracji oznacza świadomą rezygnację z miejsca w szkole.

    9. Harmonogram rekrutacji na rok szkolny 2014/15:

    rekrutacja elektroniczna

    do 30.05.2014 r.

    Złożenie wniosku do WED (dotyczy wyłącznie kandydatów
    do oddziałów integracyjnych)

    11.03 – 21.03.2014 r.

    Wygenerowanie elektronicznie wniosku i wybranie szkół

    11.03 – 21.03.2014 r.          do godz. 15.00

    Złożenie w szkole I-go wyboru wydrukowanego wniosku, podpisanego przez rodzica/opiekuna prawnego wraz z wymaganymi dokumentami

    Dla dzieci zamieszkujących w obwodzie szkoły wniosek jest jednocześnie deklaracją woli podjęcia nauki w klasie I

    02.04.2014 r.

    od godz. 10.00

    Sprawdzenie wyników kwalifikacji w szkole I-go wyboru lub na stronie rekrutacji (Lista dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych)

    do 04.04.2014 r.

     do godz.15.00

    Złożenie oświadczenia potwierdzającego wolę podjęcia nauki w szkole, do której dziecko zostało zakwalifikowane – dotyczy dzieci zamieszkujących poza obwodem szkoły

    08.04.2014 r.

     od godz. 10.00

    Sprawdzić wyniki rekrutacji elektronicznej w szkole

    lub na stronie rekrutacji (Lista dzieci przyjętych i nieprzyjętych)

    Niezwłocznie

    Powiadomić obwodową szkołę podstawową o spełnianiu obowiązku szkolnego w innej szkole

    rekrutacja bez narzędzi elektronicznych na wolne miejsca

    Od dnia 08.04.2014 r. rekrutacja (bez narzędzi elektronicznych) odbywa się do placówek, które dysponują wolnymi miejscami, na podstawie zasad i kryteriów zapisanych w statutach szkół

    29.08.2014r.

    Lista dzieci przyjętych w podziale na klasy

     

     

    1. Drugi etap rekrutacji odbywa się po zakończeniu I etapu rekrutacji, jeśli szkoła dysponuje wolnymi miejscami. Druk zapisu dostępny na stronie internetowej ZSP7 oraz w sekretariacie ZSP7.
    2. II etap rekrutacji odbywa się bez użycia narzędzi elektronicznych.
    3. W II etapie dzieci przyjmowane są systematycznie według kolejności zgłoszeń.
       II etap rekrutacji kończy się po zajęciu wszystkich wolnych miejsc przez dzieci, nie później niż do 27.08.2014r.
    1. Ogłoszenie ostatecznej listy dzieci przyjętych na kolejny rok szkolny z podziałem na klasy i grupy odbywa się w sierpniu poprzedzającym dany rok szkolny poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń.

    Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 we Wrocławiu mgr I.Wojtycka

  • Spotkanie organizacyjne

    Spotkanie organizacyjne

    Dyrekcja i Grono Pedagogiczne Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bolesława Chrobrego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 zapraszają rodziców dzieci, które rozpoczną naukę w klasie I w roku szkolnym 2014/2015

    na spotkanie organizacyjne, które odbędzie się dnia 10 marca 2014 r. ( poniedziałek) o godz.16.30 w auli -II piętro.

    Spotkanie z Dyrektorem, wicedyrektorem ds.szkoły, pedagogiem , psychologiem, kierownikiem świetlicy i pracownikiem sekretariatu.

    Serdecznie zapraszamy wszystkich rodziców.

    Jednocześnie informujemy, że rekrutacja do klas I Szkoły Podstawowej na rok szkolny 2014/2015 rozpoczyna się 11 marca 2014 r.

  • Parafialny Festiwal Kolęd i Pastorałek „Zaśpiewajmy Malutkiemu”

    26 stycznia 2014 r. odbył się w kościele pw. Macierzyństwa NMP na Pilczycach III

    Parafialny Festiwal Kolęd i Pastorałek „Zaśpiewajmy Malutkiemu”. Uczniowie naszej 

    szkoły licznie wzięli udział w tym przedsięwzięciu. Już na wstępie zaprezentowali „Jasełka”

    przygotowane pod kierunkiem p. M. Przybylak i p. B. Kociuby. W części muzycznej wystąpił

    zespół flecistów przygotowany przez p. B. Katarzyńską. Wszyscy uczniowie naszej szkoły, 

    także ci, którzy wystąpili indywidualnie, pięknie się zaprezentowali i zostali nagrodzeni 

    gromkimi brawami. Cieszymy się, że mamy takie ambitne i zdolne dzieci.

    http://www.parafiapilczyce.pl/index.php/zycie-parafii/167-koledy-2014

    Barbara Katarzyńska

  • Gratulacje dla finalistów

    W niedzielę 9 lutego w Instytucie Matematyki Uniwersytetu Wrocławskiego odbyły się III Dolnośląskie Mistrzostwa w Sudoku. Naszą szkołę w finale reprezentowały Martyna Pluta z kl. 4a i Alicja Bałuta z kl. 6b. 15 marca odbędzie się finał VIII Konkursu Lingwistyki Matematycznej "Wieża Babel". Do finału zakwalifikowali się Julian Wach z kl. 6a i Aleksandra Stadnik z kl. 6a. Finalistom serecznie gratulujemy.

    Irena Sroczyńska

  • Bezpieczne ferie

    Bezpieczne ferie
    03.02.2014

    Niedługo rozpoczynają się ferie zimowe, a wraz z nimi kolonie i obozy. Życzę wszystkim uczniom i ich rodzinom bezpiecznego wypoczynku od 15.02.2014r. do 02.03.2014r.

    Jednak, aby uczniowie mogli korzystać w pełni z uroków ferii zimowych, niezbędne jest zapewnienie im bezpieczeństwa. Jest to ściśle związane z realizacją przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełnić organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67, z późn. zm.).

    Wybierając kolonię, zimowisko czy obóz narciarski, trzeba wziąć pod uwagę przede wszystkim odległość miejsca wypoczynku od domu, zdrowie dziecka i wiarygodność organizatora. W tym ostatnim pomoże rodzicom i opiekunom publiczna baza danych o wypoczynku, z pomocą której każdy rodzic może się upewnić, czy dany turnus został zgłoszony do właściwego kuratorium oświaty. Na stronie internetowej http://wypoczynek.men.gov.pl na bieżąco publikowane są informacje o numerach wydanych zaświadczeń, danych organizatora, liczbie uczestników oraz terminie i lokalizacji wypoczynku. Strona umożliwia także zgłaszanie uwag odpowiedniemu kuratorowi oświaty lub innym służbom w sytuacji stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości organizacyjnych. MEN rekomenduje, aby przy decydowaniu się na konkretną ofertę kierować się jej charakterem edukacyjnym, np. planowanymi wycieczkami, poznawaniem ciekawych miejsc, historii, a także możliwościami aktywnego i bezpiecznego wypoczynku w grupie rówieśników.

    Ponadto każdorazowo dla uzyskania pewności, że dziecko będzie przez czas nieobecności w domu pod dobrą opieką, należy:

    • skontaktować się z biurem podróży organizującym wybraną kolonię lub obóz, wejść na jego stronę internetową i zapoznać się z opiniami o biurze na forach internetowych,
    • zapoznać się z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 roku, Nr 223, poz. 2268 z późn.zm),
    • sprawdzić, czy biuro jest wpisane do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa – informację tę można uzyskać poprzez ogólnopolski rejestr www.turystyka.gov.pl

    Dodatkowo, w celu zapewnienia bezpieczeństwa w czasie ferii, w porozumieniu z Ministerstwem Sportu i Turystyki została uruchomiona strona internetowa http://www.bezpiecznienastoku.pl, na której można znaleźć m.in. kodeks narciarski dla najmłodszych, użyteczne porady i wskazówki dotyczące aktywnego wypoczynku w górach.

    Na podstawie informacji MEN - Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 we Wrocławiu Izabela Wojtycka

  • Życzenia

    Życzenia
    23.12.2013

    "Zawsze ilekroć się uśmiechasz do swojego brata i wyciągasz do niego rękę, zawsze wtedy jest Boże Narodzenie. Zawsze ilekroć milkniesz, by innych wysłuchać. Zawsze kiedy dajesz odrobinę nadziei załamanym, zawsze kiedy rozpoznajesz w pokorze, jak bardzo znikome są Twoje możliwości i jak wielka jest Twoja słabość, zawsze ilekroć pozwolisz, by Bóg pokochał innych przez Ciebie  - zawsze wtedy jest Boże Narodzenie" (Matka Teresa z Kalkuty)- z życzeniami - aby Boże Narodzenie trwało cały Nowy 2014 Rok - Dyrektor ZSP7 Izabela Wojtycka

  • Sukcesy naszych Nutek

    Sukcesy naszych Nutek

    W XI Dolnośląskim Przeglądzie Chórów Szkolnych, który odbył się 6grudnia w Akademii Muzycznej chór z naszej szkoły "Dolnośląskie Nutki" zdobył II miejsce. Młodsze dzieci z chóru "Tęczowe Nutki" zajęły III miejsce. Serdecznie gratulujemy wszystkim chórzystkom i dyrygentowi p. Urszuli Polak.

    Irena Sroczyńska

  • Kiermasz Świąteczny

    Kiermasz Świąteczny

    Zapraszamy na KIERMASZ ŚWIĄTECZNY, który odbędzie się 9 XII 2013r. (poniedziałek)

    w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 7 we Wrocławiu przy ul. Koszykarskiej 2-4

    w godz 16.00 - 18.30

    Oferujemy do sprzedaży :

    •  ciastka i ciasteczka
    •  ozdoby choinkowe,  stroiki,  witraże

     

    Kiermasz uświetni występ chóru "Dolnośląskie Nutki"

                                                     Organizatorzy

                                                      Rada Rodziców SP19

                                                     Dyrekcja, Nauczyciele, Uczniowie ZSP nr 7

strona:

Aktualności

Kontakt

  • Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 we Wrocławiu
    ul. Koszykarska 2-4
    54-134 Wrocław
  • 71 798 69 30
    linie wewnętrzne:

    100- SEKRETARIAT
    102- wicedyrektor ds.PRZEDSZKOLA
    201-gr.1 202-gr.2 203-gr.3 204- gr.4
    103- wicedyrektor ds.SZKOŁY
    110- kierownik gospodarczy
    111- księgowość
    113- intendent
    130- biblioteka
    140- pedagog
    141- psycholog
    150- portiernia
    170- pielęgniarka
    200- pokój nauczycielski

    tel.fax 71 798 44 30






Galeria zdjęć