Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7

  • Umowy- oddziały przedszkolne SP19 i P64

    Umowy- oddziały przedszkolne SP19 i P64

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Informujemy rodziców dzieci z oddziału przedszkolnego w SP19 "0"

    oraz

    rodziców dzieci z Przedszkola nr 64, że w dniach :

     

    31 sierpnia 2015 r. ( poniedziałek) w godz. 8.00-16.00

    1 września 2015 r. ( wtorek) w godz. 12.00-15.00

     

    będzie można podpisać umowę na świadczenie usług na rok szkolny 2015/2016.

    Podpisywanie umów po stronie szkoły.

     

    Serdecznie zapraszamy rodziców.

     

  • Zapisy na obiady szkolne 2015/2016

    Zapisy na obiady szkolne 2015/2016

    Zapisy na obiady na rok szkolny 2015/2016 odbędą się:

    w dniach 1 września 2015 r. ( wtorek ) i 2 września 2015 r. ( środa) w godzinach 7.00-14.00

    u intendenta ZSP7 gab. nr 10 ( parter).

    O korzystanie z obiadów mogą ubiegać się wszyscy uczniowie szkoły.

     

     

    Stołówka szkolna rozpoczyna wydawanie posiłków:

    * dla oddziałów klas I-VI od 3 września 2015 r. ( czwartek)

    * dla oddziału przedszkolnego "0" od 2 września 2015 r. ( środa)

     

    https://zsp7wroc.edupage.org/text/?text=text/text20&subpage=2

    https://zsp7wroc.edupage.org/text/?text=text/text20&subpage=1

  • Dofinansowanie do zakupu podręczników dla uczniów z klas III

    Uczniowie z klas III pochodzący z rodzin, w których miesięczny dochód na osobę w rodzinie nie przekracza 574 zł netto, mogą starać się o przyznanie dofinansowania do zakupu podręczników. Szczegółowe zasady przyznawania dofinansowania oraz wnioski do pobrania znajdują się na stronie: http://www.wroclaw.pl/wyprawka-szkolna-zasady-finansowania-i-druki-wnioskow-dla-rodzicow

    Wypełnione wnioski wraz z dokumentami, które poświadczają uzyskane dochody,  należy składać do 7 września 2015 roku w sekretariacie szkoły lub u pedagoga szkolnego.

  • Stypednium szkolne

    Uczniowie, którzy znajdują się w trudnej sytuacji materialnej, mogą ubiegać się o stypendium szkolne. Szczegółowe informacje oraz wzory wniosków o przyznanie stypendium znajdują się na stronie:

    http://www.mops.wroclaw.pl/328-pomoc-materialna-dla-uczniow-o-charakterze-socjalnym

    Wypełnione wnioski należy składać do 15 września 2015 r. w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej  przy ul. Hubskiej 30-32.  

  • Świetlica-spotkanie organizacyjne

    Świetlica-spotkanie organizacyjne

    Uprzejmie informujemy, że 1 września 2015 r. ( wtorek)

    zaraz po uroczystej inauguracji roku szkolnego 2015/2016 i po spotkaniach z wychowawcami w klasach

    w sali lustrzanej ( blok sportowy) odbędzie się spotkanie organizacyjne

    dla rodziców, którzy zapisali dzieci do świetlicy szkolnej na rok 2015/2016.

    Według następującego harmonogramu:

    kl. IV-VI ok.8.30 po spotkaniu z wychowawcą klasy

    kl. II i III ok. 9.35 po spotkaniu z wychowawcą klasy

    kl. I ok. 10.40 po spotkaniu z wychowawcą klasy

    Świetlica rozpoczyna pracę od 2 września 2015 r. ( środa).

    W roku szkolnym 2015/2016 świetlica czynna będzie od godz. 6.30 do godz. 17.00.

  • Podręczniki w roku szkolnym 2015/2016

    Podręczniki w roku szkolnym 2015/2016
  • Wyprawka szkolna 2015/2016

    Wyprawka szkolna 2015/2016

    Podręczniki – dzieci otrzymają :

    * darmowy podręcznik "Nasz elementarz"- 4 części;

    * ćwiczenia do podręcznika – 4 części;

    * podręcznik  do nauki języka obcego lub materiały edukacyjne.

     

     

     

    Wyprawka ucznia klasy pierwszej rok szkolny 2015 /16

    *Zeszyty :

    16 – kartkowy w cienką linię

    16 – kartkowy w kratkę

    *Klaser pierwszoklasisty – rozcięte kartoniki z literkami i z cyferkami + koperta ( dostępne w sklepach papierniczych lub w księgarniach)

    * Zeszyt do korespondencji ( 16 kartkowy w kratkę)

    Na pierwszej stronie proszę umieścić informacje o dziecku:

    • Nazwisko i imiona dziecka
    • Datę i miejsce urodzenia
    • Adres zamieszkania wraz z kodem
    • Pesel dziecka
    • Imiona i nazwiska rodziców/ opiekunów
    • Telefony kontaktowe

    Na drugiej stronie proszę umieścić  deklarację o uczestnictwie dziecka w lekcjach religii oraz inne ważne wg Państwa informacje o dziecku .

    *Piórnik : wieczne pióro, 2 ołówki, podstawowe kolory kredek ołówkowych, linijka, gumka, temperówka, klej, nożyczki.

    *Inne przybory ( podpisane) :

    • Liczydło, patyczki;
    • 2 małe bloki rysunkowe ( do wspólnego użytku );
    • Teczka z gumką, a w niej : mały blok rysunkowy, blok techniczny z białymi kartkami, blok techniczny z kolorowymi kartkami, papier kolorowy, plastelina, farby plakatowe, 2 pędzle ( gruby i cienki ), naczynie na wodę, ściereczka;
    • Kredki ołówkowe, kredki świecowe, flamastry;
    • Podkładka do plasteliny i innych prac,
    • 1 ryza papieru ksero.

     

    *Strój sportowy :

    • biała koszulka, ciemne spodenki, białe skarpetki;
    • obuwie sportowe na antypoślizgowej, jasnej podeszwie. Wszystko w podpisanym worku tekstylnym.

     

    *Przybory higieniczne : ręcznik papierowy – 1 rolka, 1 pudełko chusteczek higienicznych.

  • WAKACJE...tuż tuż :)

    Wakacje coraz bliżej ....warto wiedzieć jak bezpiecznie je spędzić!

  • Półkolonie Zamek Topacz

    Półkolonie Zamek Topacz

     

     

     

     

     

     

     

    I turnus 06.07-10.07.2015 r.

    zbiórka codziennie o godz.8.00 przed szkołą SP19

    wyjazd o godz.8.15

    planowany powrót o godz. 16.45

    II grupy:

    I grupa ( 10 osób) wychowawca p. Michał Skura

    II grupa ( 10 osób) wychowawca p. Danuta Pawlak

     

    II turnus 13.07-17.07.2015 r.

    zbiórka codziennie o godz.8.00 przed szkołą SP19

    wyjazd o godz.8.15

    planowany powrót o godz. 16.45

    I grupa:

    I grupa ( 10 osób) wychowawca p. Danuta Pawlak

     

    Życzymy miłego i udanego wypoczynku:)

     

     

     

     

     

     

     

  • Szkolne podchody

    W poniedziałek 23 czerwca zorganizowaliśmy pierwsze szkolne podchody dla klas III. Jakiś czas temu Szymon Karaś, uczeń z klasy VI a, wpadł na pomysł, żeby przybliżyć uczniom klas III samodzielne poruszenie się po szkole, które będzie ich udziałem w klasie IV. Po burzy mózgów wymyśliliśmy scenariusz podchodów i zaprosiliśmy do współpracy nauczycilieli, panie z sekretariatu i panie z portierni. Trzecioklasiści w pięcioosobowych grupach pod opieką szóstoklasistów zaliczali poszczególne stacje. Żeby je odnaleźć, musieli przypomnieć sobie dzisiejszą datę, numer szkoły lub rozwiązać zadania matematyczne. W poszczególnych stacjach czekały na uczniów kolejne zadania: w sali przyrody po rozwiązaniu rebusy należało odnaleźć terarium, w sali matematycznej - oczywiście  trzeba było zmierzyć się z zagadkami matematczynymi,   w sali języka polskiego - skorzystać ze słownika ortograficznego, a w bibliotece - odnaleźć lektury do klasy IV. Na portierni uczniowie liczyli kredę, a w gabinecie psychologa - układali labirynt. W seketariacie uczniowie przechodzili test savoir vivre'u - otrzymywali zaliczenie stacji, gdy pojedynczo weszli do pomieszczenia i kulturalnie się przywitali. Dodakotkowe zadanie było związane z udzieleniem pomocy osobie potrzebującej, w którą wcielił się Adam Gudzowski z kl. II c. Należało pomóc chłopcu, któremu rozsypały się materiały podczas przypionania gazetki.

    I organizatorom, i uczestnikom bardzo podobał się udział w zabawie. Mamy nadzieję, że szkolne podchody wejdą na stałe do kalendarza szkolnych przedsięwzięć.

    Organizatorzy:

    Dorota Demel - pedagog  szkolny,  Izabela Bielecka, Nikola Bujek, Jakub Ciborowski, Aleksandra Gałowicz, Szymon Szymon Karaś, Zuzanna Kopeć, Jakub Pilch, Alicja Piłatowska,  Mateusz Wachuła 

  • Ważne dotyczy nr PESEL

    Ważne dotyczy nr PESEL

    WAŻNE!!! dotyczy nr PESEL
    Od dnia 23 stycznia 2015 r. obowiązuje Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 grudnia 2014 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych ( Dz. U. z 2015 r., poz.23), w którym został określony nowy wzór legitymacji szkolnej uczniów i słuchaczy wszystkich typów szkół, z wyjątkiem uczniów niepełnosprawnych. Najważniejszą zmianą w nowych wzorach legitymacji jest wprowadzenia wymogu wpisywania numeru PESEL.
    Zgodnie z § 2 ust. 1 ww. rozporządzenia, legitymacji szkolne wydane na drukach według dotychczasowych wzorów nr 66 i 678 ( symbole MEN-I/50/2 oraz MEN-I/51/2) zachowują ważność do czasu ukończenia przez ucznia nauki w danej szkole, z zastrzeżeniem że na drugiej tych legitymacji nad tekstem : „ Poświadcza uprawnienie do ulg ustawowych przy przejazdach środkami publicznego transportu zbiorowego kolejowego i autobusowego”, wpisuje się odręcznie numer PESEL UCZNIA, a w przypadku osoby, która nie posiada numeru PESEL-serię i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość. Wpis opatruje się mała pieczęcią urzędową szkoły. Wpisu tego dokonuje wyłącznie osoba upoważniona przez dyrektora szkoły.
    LEGITYMACJA BEZ PONIŻSZEGO WPISU JEST NIE WAŻNA!!!

    Ważne dotyczy nr PESEL - Obrazek 1

  • Dziewiętnastka TV

    Dziewiętnastka TV

  • Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2014/2015

    Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2014/2015

    Uroczyste zakończenie roku szkolnego to dla każdego ucznia chwila niezwykle radosna :)

    niosąca za sobą trud dziesięciu miesięcy nauki,

    jednocześnie jednak rozpoczynająca okres dwumiesięcznej zabawy, rozrywki i beztroski.

    Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2014/2015 w naszej placówce odbędzie się

    26 czerwca 2015 r. ( piątek)

    dla klas 0-III o godz. 9.00

    dla klas IV-VI o godz. 10.30

     

     

    Zbiórka dla wszystkich oddziałów ( O-VI) w salach lekcyjnych 15 minut przed rozpoczęciem

    następnie wraz z wychowawcami przejście do sali gimnastycznej.

    oddział 0 A- sala 15;oddział 0 B- sala 1

    oddział I A- sala 31;oddział I B- sala 34;oddział I C- sala 13;oddział I D- sala 12

    oddział II A- sala 33;oddział II B- sala 17;oddział II C- sala 18

    oddział III A- sala 32;oddział III B- sala 24

    oddział IV A- sala 37;oddział IV B- sala 28

    oddział V A- sala 38;oddział V B- sala 25

    oddział VI A- sala 29;oddział VI B- sala 21

  • Półkolonie letnie w SP19

    Półkolonie letnie w SP19
    PÓŁKOLONIE LATO WIEDZY W SZKOLE PODSTAWOWEJ 19 WE WROCŁAWIU
    organizowane przez Fundację Omniveda
    I turnus: 03.08-07.08.2015 r.
    II turnus: 10.08-14.08.2015 r.
     
    Koszt : 400 zł/ za turnus
     
    Chcecie cieszyć się latem pełnym nowych doświadczeń, ciekawych eksperymentów i wycieczek edukacyjnych? Przyjdź i przekonaj się sam, jak  bardzo nauka może być zabawą!
    Już teraz zapisz się na półkolonię LATO WIEDZY!!!
     
    Na naszych półkoloniach dzieci na tydzień stają się młodymi naukowcami.
    W trakcie trwania całej półkolonii dzieci w zabawny i niekonwencjonalny sposób będą przyswajać ciekawostki z dziedziny chemii, biologii, fizyki czy nauk o Ziemi. 
     
    Zapisy:
    - mailowo pod adresem: infopl@omniveda.com
    - telefonicznie pod numerem: 535 998 311
     
     
  • Półkolonie 2015 na terenie Wrocławia

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Półkolonie letnie 2015 we wrocławskich szkołach i placówkach oświatowych.

  • Mistrzostwa Wrocławia w Szybkim Liczeniu

    Mistrzostwa Wrocławia w Szybkim Liczeniu
    14.06.2015

    Wczoraj odbyły się X Mistrzostwa Wrocławia w Szybkim Liczeniu. Reprezentacja SP19 zajęła II miejsce w rywalizacji szkół. Szkołę reprezentowały 3 drużyny:

    A - Beata Jaworska, Martyna Pluta, Zuzia Grablewska i Małgosia Rączka

    B- Jakub Ciborowski, Jakub Modliborski i Ada Witkowska

    C - Maciek Korzeniewski, Witek Ostrowski, Nel Skowronek i Franek Jaremkiewicz

    V miejsce w rywalizacji indywidualnej zajął Jakub Ciborowski z kl. 6a.

    Najlepiej nasi uczniowie poradzili sobie z konkurencją liczenia na sorobanie. Dziękuję wszystkim uczestnikom i zapraszam w roku przyszłym.

    Irena Sroczyńska

     

  • Podsumowanie projektu
    29.05.2015

    Miło mi poinformować, że nasza szkoła zdobyła tytuł "Szkoły Równego Traktowania".  Uzyskanie tytułu stanowiło zwieńczenie projektu realizowanego przy współpracy z Fundacją prof. Bronisława Geremka w Warszawie. W ramach przedsięwzięcia zrealizowano w naszej szkole szereg działań promujących równe traktowanie i zapobiegających dyskruminacji. Przeprowadzono m.in. kampanię "Stop mowie nienawiści", warsztaty antydyskryminacyjne, debatę oksfordzką, zajęcia edukacji międzyrównieśniczej oraz spotkania z zaproszonymi gośćmi.

    Uroczyste podsumowanie projektu, który był realizowany w 60 placówkach w całej Polsce, nastąpiło w gmachu Sejmu RP w Warszawie. Zaszczytne tutuły wręczyła Marszałek Sejmu pani Wanda Nowicka. Szczegółowe informacje o projekcie znajdują się na stronie:https://www.facebook.com/szkolarownegotraktowania.

    Koordynator projektu Szkoła Równego Traktowania

    Dorota Demel

  • Sportowy Dzień Dziecka
    01.06.2015

    Nowe zdjęcia zostały dodane do galerii Sportowy Dzień Dziecka.

  • Ruszają ZAPISY DO ŚWIETLICY na rok szkolny 2015/2016

    Ruszają ZAPISY DO ŚWIETLICY na rok szkolny 2015/2016

    Zapisy do świetlicy szkolnej na rok szkolny 2015/2016

    Szanowni Rodzice,

    Aktualny formularz "Karty zgłoszenia dziecka do świetlicy szkolnej" na rok 2015/16 jest dostępny u kierownika świetlicy, u wychowawców świetlicy, w sekretariacie szkoły oraz na stronie www szkoły.

    KARTA_ZGLOSZENIA_DO_SWIETLICY.pdf

    REGULAMIN_SWIETLICY_2015.pdf

    Z powodów organizacyjnych niezbędne jest złożenie karty zgłoszenia najpóźniej do 3 czerwca 2015 r.

    KARTY ZGŁOSZENIA DZIECKA DO ŚWIETLICY” NA ROK SZKOLNY 2015/2016 PRZYJMUJE WYŁĄCZNIE KIEROWNIK ŚWIETLICY  W POKOJU NAUCZYCIELSKIM (PIERWSZE PIĘTRO).

                 W DNIU 3 CZERWCA ( ŚRODA) W GODZINACH      10.30  -  11.30  i 15.00  -  17.00

              

     

    Informujemy również, że przyjmowanie uczniów do świetlicy dokonuje się corocznie na podstawie pisemnego zgłoszenia rodziców/prawnych opiekunów poprzez wypełnienie Karty Zgłoszenia.

strona:

Aktualności

Kontakt

  • Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 we Wrocławiu
    ul. Koszykarska 2-4
    54-134 Wrocław
  • 71 798 69 30
    linie wewnętrzne:

    100- SEKRETARIAT
    102- wicedyrektor ds.PRZEDSZKOLA
    201-gr.1 202-gr.2 203-gr.3 204- gr.4
    103- wicedyrektor ds.SZKOŁY
    110- kierownik gospodarczy
    111- księgowość
    113- intendent
    130- biblioteka
    140- pedagog
    141- psycholog
    150- portiernia
    170- pielęgniarka
    200- pokój nauczycielski

    tel.fax 71 798 44 30






Galeria zdjęć